Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

ΔΥΟ ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ «ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ»


ΔΥΟ ΟΜΙΛΙΕΣ  ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

     ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ   «ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ  ΠΟΛΙΤΗ» 

   ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ 

                                                                                         

27/Μαρτίου/2011
 
                                                                                                                                                       ΜΠΑΜΠΗΣ ΔΕΛΗΝΤΑΔΑΚΗΣΜΕΛΟΣ ΔΣ ΙΝΚΑ/ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝΕΛΛΑΔΑΣ


(Εδώ μαγνητοσκοπημένη η ομιλία από τη συγκέντρωση)


Στη σημερινή μας  συγκέντρωση το ΙΝΚΑ λέει ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ :

·        Στο ηλεκτρονικό φακέλωμα και στην αριθμοποίηση του ανθρώπινου προσώπου.

·        Στο ξεγύμνωμα του πολίτη.

·        Στο τσιπάρισμα  και στην εμφύτευση που σχεδιάζουν.

Το ΙΝΚΑ μαζύ με τον λαό (λαϊκούς και κληρικούς) αγωνίζεται για το αυτονόητο δικαίωμα του  ανθρώπου στην Ελευθερία:

·        Να έχουμε απαραβίαστη προσωπική ζωή.

·        Να περπατάμε όπου και όποτε θέλουμε, και να συναντάμε όποιον θέλουμε.

·        Να αγοράζουμε  ό,τι θέλουμε να και να διαβάζουμε όποια βιβλία θέλουμε.

·        Χωρίς κάθε κίνησή μας να καταγράφεται, χωρίς  κάθε αγορά μας να παρακολουθείται, χωρίς  να έχουμε στο κατόπι μας κανένα ηλεκτρονικό χαφιέ 

Η Ελευθερία για μας τους Έλληνες δεν έχει ένα αφηρημένο περιεχόμενο. Η Ελευθερία για μας τους Έλληνες είναι τρόπος ζωής και καθημερινής έκφρασης. 

Οι πρόγονοί μας αγωνίστηκαν για την Ελευθερία.

Οι πρόγονοί μας  μάς δίδαξαν τι είναι υποδούλωση, επειδή γνώριζαν :

·        Τον Αγά στην Τουρκοκρατία που παρακολουθούσε  τί συμβαίνει στο σπίτι σου.

·        Τον μπλοκ μάιστερ (BlockMeister), τον τετραγωνάρχη,  στην περίοδο του Ναζισμού που επιτηρούσε την προσωπική ζωή του καθενός και τα πιστεύω του.

·        Τον Δεσμοφύλακα στα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Άουσβιτς και του Νταχάου (όπου είχαν φυλακιστεί πολλοί Έλληνες). Σε αυτά τα στρατόπεδα ο κρατούμενος δεν είχε όνομα αλλά ένα χαραγμένο αριθμό στο χέρι – είχε ΕΚΑΜ.

·        Και τέλος τον χαφιέ της Χούντας που παρακολουθούσε κάθε πτυχή της ζωής μας.

Είναι εντολή των προγόνων μας να μείνουν ως μελανή  ιστορική μνήμη ο Αγάς, ο Τετραγωνάρχης, ο Δεσμοφύλακας και ο Χαφιές. Να μην αναβιώσουν με ηλεκτρονική μορφή .

Να μην κάνουμε το χατίρι στη Νέα Τάξη, στην Παγκοσμιοποίηση, στον Εκσυγχρονισμό, στις «Μεταρρυθμίσεις»,   ή όπως αλλιώς ονομάζεται σήμερα ο Φασισμός.

Για εμάς τους Έλληνες η Ελευθερία έχει επιπλέον και ένα πρακτικό περιεχόμενο. Γνωρίζουμε αυτό που έγραψε ο μεγάλος μας ποιητής, ο Κωστής Παλαμάς: «Η προκοπή για τους ελευθέρους για μας ».

Μόνο όταν  είμαστε ελεύθεροι μπορούμε να υπερασπίσουμε τη χώρα μας, την περιουσία μας, ακόμα και τη ζωή και  την  υγεία μας.

Ας αναλογιστούμε πως χάθηκε η μικρομεσαία ιδιοκτησία στην πρώτη Κατοχή 1941-1944, όταν ο ελληνικός λαός ήταν υπόδουλος στη  γερμανική  μπότα. Οι ομοιότητες με τη σημερινή κατευθυνόμενη φτώχια, υπερχρέωση και κατάσχεση της μικρομεσαίας ιδιοκτησίας δεν είναι καθόλου τυχαίες

Ας δούμε τα δήθεν επιχειρήματα τους:

·        Μας λένε ότι αφού έχετε κινητά και τραπεζικές κάρτες είναι το ίδιο με την κάρτα του πολίτη. Αυτό το επιχείρημα είναι κυριολεκτικά ανόητο. Το κινητό μου το χρησιμοποιώ αν θέλω, όποτε θέλω, όποτε κρίνω  το απενεργοποιώ ή το αφήνω σπίτι μου. Το ίδιο και την τραπεζική μου κάρτα. Κανείς δεν με υποχρεώνει να τα  έχω συνέχεια μαζύ μου, σε αντίθεση με τη σχεδιαζόμενη κάρτα του πολίτη  που θα πρέπει να έχω συνέχεια στο πορτοφόλι μου. Επιπλέον ούτε η τηλεφωνική εταιρεία μπορεί να έχει πρόσβαση στις καταθέσεις μου ούτε η τράπεζα στα τηλεφωνήματά μου. Τέλος το κράτος μόνο για σοβαρό λόγο και με δικαστική συνδρομή μπορεί να άρει το απόρρητο των καταθέσεων και των τηλεφωνημάτων.

Η ουσία του ηλεκτρονικού φακελώματος είναι η σχεδιαζόμενη  κατάργηση όλων των απορρήτων και κάθε επαγγελματικής δεοντολογίας  για το πλήρες φακέλωμα και ξεγύμνωμα του ανθρώπου .  

Αν μας επιβάλλουν την «κάρτα του πολίτη» το τσιπάρισμα θα είναι γεγονός και  η εμφύτευση θα είναι θέμα χρόνου.

·        Μας λένε ότι το ηλεκτρονικό φακέλωμα (ΕΚΑΜ,  «κάρτα του πολίτη», κάρτα του εργαζόμενου, ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ηλεκτρονική διακυβέρνηση  κτλ ) είναι το αναπότρεπτο  αποτέλεσμα της … επιστημονικής προόδου. Τους απαντάμε: Εμείς την πρόοδο την βλέπουμε όπου υπάρχει ελευθερία, προκοπή και ευημερία. Εμείς την επιστήμη την βλέπουμε στην υπηρεσία του ανθρώπου και των αναγκών του. Εμείς την επιστήμη δεν την θέλουμε στην υπηρεσία εκείνων των δυνάμεων που απεργάζονται την εκμετάλλευση και την υποδούλωση του Ανθρώπου.

Αντίθετα, η πρόοδος της πληροφορικής και των ηλεκτρονικών υπολογιστών καθιστά άχρηστη την αριθμοποίηση του Ανθρώπου, καθιστά άχρηστη την «κάρτα του πολίτη».

Επιπλέον το ηλεκτρονικό φακέλωμα, όπου προσπαθούν να  εφαρμόσουν, έχει δημιουργήσει τεράστια κόστη και έξοδα, που εισπράττουν επιδέξιοι αεριτζήδες, και βέβαια θα πληρώσει ο λαός.

·        Μας λένε ότι με το ηλεκτρονικό φακέλωμα θα παταχθεί η φοροδιαφυγή  η διαφθορά γενικότερα. Εδώ τους χρειάζεται ένας καλός καθρέφτης, για να δουν τους διεφθαρμένους. Και αν δεν τους φτάνει, ας ψάξουν στον τύπο και στο διαδίκτυο να τους βρουν. Και αν  δεν μπορέσουν, να τους θυμίσουμε εμείς τα γεγονότα, τα πρόσωπα, τις χαριστικές συμβάσεις και τους μεγαλο-οφειλέτες του δημοσίου.

Κατηγορούν τον Ελληνικό Λαό ότι δήθεν είναι διεφθαρμένος. Το ίδιο λένε σήμερα και στον Ιρλανδικό λαό.

Λένε στον ελληνικό λαό «μαζύ φάγαμε τα λεφτά » και στον ιρλανδικό λαό  «όλοι συμμετείχαμε στο πάρτυ».

Κοίτα ποιοι τα λένε , και κοίτα ποιον κοινό υποβολέα έχουν, που δεν είναι ούτε Έλληνας ούτε Ιρλανδός.

Δεν χρειάζεται καμιά «κάρτα πολίτη», κάρτα ήθους και πατριωτισμού  της πολιτικής ηγεσίας που κυβερνά χρειάζεται .


·        Το άλλο επιχείρημα είναι ότι το μέτρο της «κάρτας του πολίτη»  είναι ευρωπαϊκό. Εδώ τους χρειάζεται μια καλή απάντηση, γιατί δεν χαρίζουμε την Ευρώπη. Η  Ελλάδα δεν ανήκει στην Ευρώπη, η Ευρώπη ανήκει στην Ελλάδα, η Ευρώπη είναι πολιτιστική επαρχία της  Ελλάδας  .

Η Ευρώπη  παίρνει το όνομά της από την Ελληνική Μυθολογία και  χαρακτηρίζεται από τρία (3) κείμενα.

1.     Το Χάμπεας Κόρπους (Habeas Corpus) κατά  την εξέγερση του λαού στην Αγγλία στον 17ο αιώνα

2.     Τη Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη στη Γαλλική Επανάσταση τον 18ο αιώνα .

3.     Και το τρίτο το πιο ολοκληρωμένο το πιο πλήρες, το Ελληνικό Σύνταγμα της Επιδαύρου κατά την Εθνική μας  Παλιγγενεσία, μετά την επανάσταση του 1821. Αυτή την επανάσταση που διέλυσε την «Ιερά Συμμαχία» του Μέτερνιχ , αυτή την επανάσταση που απελευθέρωσε όλα τα έθνη και τους λαούς της Ευρώπης.  

Καμία λοιπόν σχέση  με τα τρία  παραπάνω κείμενα ελευθερίας δεν έχει ούτε ο ΕΚΑΜ, ούτε η συνθήκη του Σεγκέντ, ούτε η «κάρτα του πολίτη», ούτε το οποιοδήποτε μέτρο φακελώματος που προσπαθεί η Νέα Τάξη να επιβάλει από τις Βρυξέλες.

Και μια παρένθεση σχετικά με σχεδιαζόμενη  «κάρτα του μετανάστη». Πολλοί  από εμάς που συμμετέχουμε σε αυτή τη συγκέντρωση  έχουν πολλές αντιρρήσεις (και δίκαια)  με τον τρόπο που εισέρχονται  οι αλλοδαποί συνάνθρωποί μας, και προβληματίζονται πόσους μπορούμε να αντέξουμε. Πόσοι αλλοδαποί χωράνε σε μια χώρα ήδη φτωχή και υπό κατοχή. Όμως, κανείς από εμάς δεν σκέφτηκε ότι αυτοί οι συνάνθρωποί μας πρέπει να τσιπαριστούν να «χαραχτούν». Που είναι οι «αντιρατσιστικές» ΜΚΟ να διαμαρτυρηθούν  μαζύ μας ; 

·        Μας λένε πως δεν έχουμε να φοβηθούμε που όλα τα προσωπικά μας δεδομένα θα είναι στα χέρια κάποιων εταιρειών και εννοούν τις πολυεθνικές εταιρείες.

Για διαφημιστικούς σκοπούς, θέλουν τα προσωπικά μας δεδομένα, ισχυρίζονται.

Τι είναι, όμως,  οι πολυεθνικές εταιρείες;

Ο μπακάλης τις γειτονιάς μας – που του λέμε καλημέρα - ή έστω μια μεγάλη ελληνική επιχείρηση; Ας αφήσουμε δυο αγωνιστές, δημοκράτες,  αμερικάνους καθηγητές να μιλήσουν (τον Τζόελ Μπάκαν και τον Νόαμ Τσόμσκι):

Αυτές οι εταιρείες λειτουργούν περίπου ως μία ψυχοπαθολογική προσωπικότητα και η συμπεριφορά τους αν  δεν ελέγχεται  μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή

Και συμπληρώνουν, μιλώντας για τον χαρακτήρα ενός διαβολικού εργαλείου  που συστηματικά συντρίβει την ελευθερία τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα ένστικτα στα οποία βασίζεται μια αξιοπρεπής ανθρώπινη ζωή ακόμα και η επιβίωση. (Από το βιβλίο the Corporation του Joel Bakan  )

Και αυτά τα λένε δύο  τίμιοι επιστήμονες που δεν είναι ούτε Έλληνες, ούτε ορθόδοξοι.

Θα εκχωρήσουμε σε αυτές τις εταιρείες τις πληροφορίες της ζωής μας;

Προφανώς όχι.

·        Τέλος μας καθησυχάζουν, αφού τα πλήρη στοιχεία μας,   επιδιώκουν να  τα διαχειρίζεται μια κυβέρνηση που ψηφίζουμε.

Για να μιλήσουμε ξεκάθαρα:

Ακόμα και όταν μια κυβέρνηση είναι εθνικά ανεξάρτητη δεν σημαίνει ότι της  εκχωρούμε τα πλήρη δικαιώματα στη ζωή μας, δεν ξεγυμνώνουμε τον εαυτό μας, δεν παραιτούμαστε από τα δικαιώματά μας  επειδή τους ψηφίσαμε. 

Η εξουσία που ασκεί κάθε κυβέρνηση  είναι ελεγχόμενη,  δεν είναι απεριόριστη. Έτσι λέει το Σύνταγμα της Επιδαύρου.

Όμως εδώ έχουμε και άλλα γεγονότα που μας κάνουν περισσότερο επιφυλακτικούς :

Εμείς ψηφίζουμε αλλά δεν γνωρίζουμε ποιος και πώς αποφασίζει.

Για παράδειγμα, ας μιλήσουμε για την πυρηνική ενέργεια: Εξελίσσεται αυτή τη στιγμή  το δυστύχημα στην Ιαπωνία  που θα σημάνει εκτός από τα σημερινά και χιλιάδες μελλοντικά θύματα που θα πεθάνουν επώδυνα από καρκίνο.

Και ένα μικρό παιδί ξέρει ότι η πυρηνική ενέργεια είναι η πιο ακριβή, η πιο ρυπογόνα κυριολεκτικά καταστροφική για τον άνθρωπο και τη φύση. Τα τρία ατυχήματα  Θρι Μέιλ Άιλαντ, Τσερνομπίλ, Φουκουσίμα είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, σε μια σειρά συνεχών ατυχημάτων διαρροών, αποβλήτων και επώδυνου  θανάτου.

Παρόλα αυτά, προσέξτε, η προηγούμενη κυβέρνηση χαρακτήρισε … πράσινη και οικολογική την πυρηνική ενέργεια  και μάλιστα σε μια σεισμογενή χώρα σαν την Ελλάδα. Έτοιμοι ήταν να φέρουν πυρηνικά εργοστάσια στην Ελλάδα, ο θάνατος από την Ιαπωνία τους χάλασε τα σχέδια.

          Ήταν στο προεκλογικό της πρόγραμμα της προηγούμενης κυβέρνησης η πυρηνική ενέργεια  ;

          Ψήφισε κανείς από εμάς την … πράσινη-οικολογική  πυρηνική ενέργεια;

Με ποιο δικαίωμα οι Βρυξέλες βάζουν πρόστιμο  στη Κύπρο που είναι ανεξάρτητο κράτος, επειδή  αρνείται  την πυρηνική ενέργεια;

Ποιος ψηφίζει,  ποιος αποφασίζει ;

Σε ποιο προεκλογικό πρόγραμμα υπήρχε γραμμένο η κατοχή του ΔΝΤ και της Τρόικας, η κατευθυνόμενη φτώχεια, η καταστροφή της οικονομίας και κατάργηση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων;

Σε ποιο προεκλογικό πρόγραμμα υπήρχε γραμμένο το ηλεκτρονικό φακέλωμα και η «κάρτα του πολίτη»;

Η μήπως το ηλεκτρονικό φακέλωμα είναι ένας τρόπος για να γίνουν τα παραπάνω πιο εύκολα; Η κατοχή, η κατευθυνόμενη φτώχεια, η καταστροφή της οικονομίας κατάργηση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων.

Όσο η εξουσία δεν βρίσκεται στην Αθήνα.

Όσο η εξουσία ασκείται από τα γραφεία των πολυεθνικών μέσω των Βρυξελών

Έχουμε «άλλους 666» λόγους να μην τους εμπιστευόμαστε. Να κρατάμε ότι υλικό και ηθικό έχει αξία: Να προστατεύουμε τη γη μας,  την περιουσία μας, τα θρησκευτικά μας πιστεύω, τον πολιτισμό τη γλώσσα μας, την πολιτική μας  ιδεολογία και πάνω από όλα την ιστορική μνήμη και τον εθνικό μας αυτοσεβασμό.

Αυτός ο λαός είναι υπόδειγμα τιμιότητας εργατικότητας και φιλοξενίας. 

Επιστρέφουμε στους εκφραστές της Νέας Τάξης της κατηγορίες της διαφθοράς, της αεργίας  και του ρατσισμού.   

Αυτό το έθνος είναι ο πιλότος στους αγώνες για την ελευθερία σε όλη την Ευρώπη. Η προγονοί μας ελευθέρωσαν την Ευρώπη από «Ιερά Συμμαχία» του Μέτερνιχ. Οι πρόγονοί μας απέκρουσαν τον Φασισμό.

Σήμερα δεν αγωνιζόμαστε μόνο για την δική μας ελευθερία αλλά για την ελευθερία  και τα δικαιώματα των όλων των ευρωπαίων πολιτών.


Το ηλεκτρονικό φακέλωμα δεν θα περάσει.

Έξω η Νέα Τάξη από την Ελλάδα.



                                                                 -/-  


                                                                                                                           Καλησπέρα σας,



                                                        Λέγομαι Αδαμόπουλος  Ευστάθιος
                                                                                           
και θα σας παρουσιάσω τις κυριότερες αντιρρήσεις της
                              Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών  Ορθόδοξης Συνείδησης,
                                                                                                                                   γνωστής πλέον και ως ΠΡΑΟΣ

                                                                                στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Κάρτα του Πολίτη.



ΠΡΩΤΟΝ – για την εξυπηρέτηση Λέει το Υπουργείο: H Κάρτα επιδιώκουν να περιέχει τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία. Δηλ., μόνο τους κωδικούς σας: ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Αριθμό Κτηματολογίου, Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας. Ισχυρίζονται  επιτέλους να εξυπηρετείται ο Πολίτης από το Δημόσιο. Τέρμα η γραφειοκρατία, τέρμα οι ουρές, τέρμα η αναμονή.

Απάντηση:
Εάν είναι έτσι, τότε γιατί κάνετε τόσο κόπο και δίνετε τόσα λεφτά για την Κάρτα του Πολίτη; Γιατί δεν παίρνετε τις ταυτότητες που έχουμε ήδη, και να γράψετε επάνω τους αυτά τα 2-3 νούμερα; Για 2-3 νούμερα γίνεται όλη αυτή η αναστάτωση; ·        Πόσες φορές θα χρειαστώ στη ζωή μου τον αριθμό Κτηματολογίου; 2,3,5 φορές σε όλη μου τη ζωή;

·        Πόσες φορές θα χρειαστώ το ΑΦΜ μου; Κάθε φορά που κάνω φορολογική δήλωση; Για να χρησιμοποιείται μια φορά το χρόνο, βγαίνει η Κάρτα του Πολίτη; Οι επαγγελματίες το ξέρουν απέξω, δεν περιμένουν την Κάρτα του Πολίτη !

  Το πρόβλημα του Δημοσίου για να με εξυπηρετήσει είναι ότι δεν μπορεί να με αναγνωρίσει επειδή του λείπουν αυτοί οι κωδικοί;

Μα αφού, όποτε πηγαίνω στην εφορία, το ΑΦΜ το έχω μαζί μου.

Όποτε πάω να γράψω φάρμακα, ο κωδικός μου είναι γραμμένος πάνω στο βιβλιάριο.

Τι περισσότερο λοιπόν θα προσθέσει ένα νέο έντυπο ταυτοποίησης εάν δεν:

·        Οργανωθεί το Δημόσιο; Γίνει ορθολογική χρήση του προσωπικού; ·        Δοθούν χρήματα στην εκπαίδευση- ανάπτυξη προσωπικού; ·        Δοθούν χρήματα στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη των υποδομών των υπηρεσιών του;

·        Τιμωρηθούν οι επίορκοι υπάλληλοι;

Εάν ΔΕΝ γίνουν αυτά, τι να το κάνω ένα νέο έντυπο ταυτοποίησης;

Εάν όμως γίνουν όλα αυτά, τότε άνετα μπορώ να εξυπηρετηθώ και από το υφιστάμενο δελτίο ταυτότητας. Δεν χρειάζεται να μου χορηγηθεί καινούριο. Το πρόβλημα του δημοσίου δεν είναι να με αναγνωρίσει με ένα νέο Δελτίο Ταυτότητας Κάρτα του Πολίτη  (ΚτΠ), αλλά αφού με αναγνωρίσει να με εξυπηρετήσει… και αυτό ΔΕΝ το λύνει η ΚτΠ, αλλά η οργάνωσή του δημοσίου και αυτά είναι διαφορετικά πράγματα.

Η οργάνωση του Δημοσίου πρέπει να γίνει χωρίς  την εισαγωγή της ΚτΠ.   Δεν είναι προϋπόθεση της οργάνωσης του Δημοσίου η ΚτΠ, ούτε πρέπει να γίνει με δικαιολογία την ΚτΠ.   Πρέπει να γίνει ούτως ή άλλως.   Αυτό είναι σημαντικό να το συνειδητοποιήσουμε, γιατί ενώ δεν λύνει η ΚτΠ προβλήματα με την εισαγωγή της, αντίθετα φέρνει πολλά προβλήματα, όπως θα δούμε κατωτέρω.   ΔΕΥΤΕΡΟΝ – για την ασφάλεια Μάθαμε από τις 2 διαβουλεύσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα:

α) υιοθετηθούν "καλές πρακτικές ασφαλείας" (1η διαβούλευση για την ΚτΠ) και

β) "πάντοτε, με αδιαπραγμάτευτη τη διασφάλιση της προστασίας των δικαιωμάτων των πολιτών-χρηστών των υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, καθώς και με πλήρη σεβασμό του δικαιώματος προστασίας της ιδιωτικότητας και των προσωπικών τους δεδομένων." (2η διαβούλευση για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση)

Απάντηση: Σε αυτούς τους ισχυρισμούς θα απαντήσουμε με γεγονότα που συνέβησαν ή αποκαλύφθηκαν τους τελευταίους 2-3 μήνες: Διευθύντρια της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφαλείας των ΗΠΑ δήλωσε: «Δεν υπάρχει ασφάλεια στα συστήματά μας».

·        Το γαλλικό υπουργείο Οικονομικών και Εθνικής Οικονομίας επιβεβαίωσε πως έπεσε θύμα μίας «πρωτόγνωρης» ηλεκτρονικής επίθεσης, με κύριο στόχο το τμήμα εσόδων και τα έγγραφα για την G20,

·         Χάκερς έσπασαν τις βάσεις δεδομένων των 6 μεγαλύτερων πετρελαϊκών εταιρειών: BP, EXXON, SHELL, Marathon Oil Corp., ConocoPhillips και Baker Hughes  Inc. Οι χάκερς παρέμεναν στα συστήματα των εταιρειών απαρατήρητοι τα τελευταία 1-3 χρόνια. Υποκλάπηκαν νομικές πληροφορίες, πληροφορίες σχετικά με επιχειρηματικές συμφωνίες καθώς και οικονομικά δεδομένα. Πρακτικά δηλ. τις είχαν κατακλέψει.

·         χάκερ απέκτησαν πρόσβαση σε μυστικές πληροφορίες της ομοσπονδιακής κυβέρνησης του Καναδά παραβιάζοντας τις βάσεις δεδομένων του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας

·        Άγνωστοι χάκερ παραβίασαν τα συστήματα του χρηματιστηρίου του Λονδίνου, πιθανώς για αποσταθεροποιήσουν οικονομικά ιδρύματα και να σπείρουν τον τρόμο στις αγορές, έγραψαν οι Times, κάνοντας λόγο για τρομοκρατική επίθεση.

·        Στο Αμερικανικό Χρηματιστήριο NASDAQ οι χάκερ «αλώνιζαν» στο σύστημα του για πάνω από ένα χρόνο.

·        Άγνωστοι υπέκλεψαν τα προσωπικά δεδομένα 1 εκατομμυρίου αμερικανών στρατιωτικών πελατών της αμερικανικής τράπεζας PenFed μέσω ενός φορητού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή

·        Μόλις προχθές την Πέμπτη διαβάσαμε στο BBC ότι άγνωστοι εισέβαλαν στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Μετά από όλα αυτά θέλουμε να ρωτήσουμε τους αρμοδίους της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και της Κάρτας του Πολίτη: Θα φτιάξετε εσείς πιο ασφαλείς βάσεις δεδομένων από τους Αμερικανούς, τους Γάλλους, τους Καναδούς, την Ευρωπαϊκή Ένωση; Είναι ποτέ δυνατόν; Εάν το πετύχετε τότε σας αξίζει βραβείο Νόμπελ. Να βγούμε και να πουλήσουμε τότε αυτή τη βάση και στους άλλους. Θα μπορέσουμε έτσι να μειώσουμε και το χρέος και να μην χρειαστεί να πουλήσουμε Ελληνική Γη.

Λέτε ψέματα κύριοι. Δεν υπάρχει ασφαλής βάση δεδομένων. Αντί λοιπόν να μας πουλάτε ασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων βγείτε και πείτε: Επιδιώκουμε  να βάλουμε  τη ζωή σας σε βάσεις δεδομένων, αλλά όταν η ζωή σας  γίνει φύλο και φτερό, εμείς δεν πρόκειται να αποδεχθούμε την ευθύνη! Αν το αποδεχτείτε  θα σας απαντήσουμε με τον ίδιο τρόπο που απαντάνε σήμερα οι αρμόδιοι για τις καταστροφές στους πυρηνικούς σταθμούς: «Λάβαμε το μάθημά μας και από εδώ και πέρα θα βελτιώσουμε την ασφάλεια». Αφού γίνει η ζημιά θα ψάχνουμε να δούμε πως έγινε και μετά πως θα βελτιωθεί η κατάσταση!

Πέραν από τους hackers θα θέλαμε να ρωτήσουμε και κάτι ακόμη για το θέμα της ασφάλειας: «Οι διαχειριστές ποιοι επιδιώκουν να είναι; Θα είναι άνθρωποι με αγγελική συμπεριφορά; Δεν πρόκειται ποτέ να υποκύψουν σε εκβιασμούς για να πουλήσουν τα στοιχεία μας; Μα εμείς σήμερα βλέπουμε πως τις καλύτερες θέσεις τις καταλαμβάνουν οι πλέον διεφθαρμένοι, και στην Κάρτα του Πολίτη θα βρούμε και θα βάλουμε τους πιο ηθικούς;»

Όχι Κύριοι. Οι διαχειριστές των βάσεων δεδομένων είναι ο πρώτος κίνδυνος στον οποίο εκτίθεται το σύστημα αυτό και στην συνέχεια είναι οι hackers.

Ποιος λοιπόν θα μας φυλάξει από τους φύλακες και ποιος θα μας φυλάξει από τους hackers;

ΤΡΙΤΟΝ – πλινθίο  (τσιπάκι όπως το ξέραμε μέχρι σήμερα) Όταν μιλάμε για πλινθίο μιλάμε για RFID πλινθίο. Δηλ με αυτό το σύστημα όταν περνάει κάποιος από σημεία που υπάρχουν αναγνώστες Καρτών, τότε η Κάρτα στέλνει και λαμβάνει σήμα. Εξ αποστάσεως δηλ. επικοινωνεί και τότε αφήνουμε ίχνη. Για παράδειγμα: Με την Κάρτα επιδιώκουν να γράφεται ότι πέρασες από την λεωφόρο Αλεξάνδρας, μπήκες σε αυτό το supermarket, αγόρασες αυτά τα προϊόντα, πήγες μετά στο σπίτι σου, έμεινες τόση ώρα εκεί, βγήκες μετά και πήγες σε αυτόν τον γιατρό, μετά έφαγες σε αυτό το εστιατόριο, πήγες και είδες αυτό το έργο το σινεμά, αγόρασες από το περίπτερο αυτή την εφημερίδα, πήγες για ύπνο αυτήν την ώρα. Αγορά κεριού στην εκκλησία; Με την Κάρτα, αγορά θεολογικών βιβλίων; με την κάρτα, διόδια; Βενζίνη; με την κάρτα! Όλα με την Κάρτα !

Μιλάμε για 24 ώρες την μέρα καταγραφή συμπεριφορών, κινήσεων, επιλογών, τακτικών και έκτακτων συνηθειών. Με άλλα λόγια ανηλεές φακέλωμα. Χωρίς κόπο, χωρίς κόστος, άμεσα και καθολικά για όλους! Ωχριούν οι παλιοί χειρόγραφοι φάκελοι της δικτατορίας μπροστά σε αυτά τα εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα!

Όπου έχει εφαρμοστεί τέτοια κάρτα στο εξωτερικό περιέχει τέτοιο πλινθίο. Η Ευρωπαϊκή Ένωση στις 15 Δεκεμβρίου έβγαλε κάποιες οδηγίες και συστήνει στις χώρες οι κάρτες των χωρών να είναι συμβατές μεταξύ τους. Το ίδιο προτείνει και η Deutsche Bank σε μελέτη που έγραψε για τις ταυτότητες. Άρα εδώ τι; Επιδιώκουν να ανακαλύψουν  τον τροχό; Επιδιώκουν κάτι αλλιώτικο σε σχέση με ότι ισχύει στην Ευρώπη; Όχι βέβαια. Και η δικιά μας θέλουν να είναι με RFID πλινθίο.

Άλλωστε RFID πλινθίο επιδιώκουν να έχει η Κάρτα του Μετανάστη που προγραμματίζουν  να μοιράζεται σε 1-2 μήνες. Το γράφει ρητά το Υπουργείο Εσωτερικών στην εγκύκλιο που εξέδωσε στις 15 Φεβρουαρίου. Είναι λοιπόν ποτέ δυνατόν να δώσουν στους Έλληνες ταυτότητα τεχνολογικά υποδεέστερη σε σχέση με αυτή που επιδιώκουν να  δώσουν στους μετανάστες; ΟΧΙ βέβαια

Βεβαίως κρατάνε επτασφράγιστο μυστικό τις τεχνικές προδιαγραφές, δεν ανακοινώνουν ποιο ακριβώς πλινθίο θέλουν , από τα διαφορετικά είδη που υπάρχουν.

Γιατί δεν μας λένε ποιο ακριβώς είναι:

·        πόσες σελίδες κειμένου χωράει 4, 10 σελίδες;

·        εάν είναι επαναπρογραμματιζόμενο δηλ γράφεται, σβήνεται και ξαναγράφεται;

·        Θέλουν να καταλάβουμε από πόσο μακριά μπορεί να διαβαστεί: 1 μέτρο, 20 μέτρα, 35 μέτρα ή 90 μέτρα μακριά; 

Θα μας τα πούνε άραγε ποτέ αυτά τα στοιχεία ή θα επικαλεσθούν λόγους ασφαλείας και θα τα αποκρύψουν;

Μερικοί, αφελώς μας απαντάνε: «Μα έτσι κι αλλιώς είμαστε ήδη φακελωμένοι. Τι σας πειράζει αυτό το σύστημα;»

Ναι αλλά σήμερα δεν καταγράφεται το που πηγαίνουμε (ποια διόδια περάσαμε πληρώνοντας με την κάρτα ή που βάλαμε βενζίνη) ούτε το τι τρώμε και τι αγοράζουμε, και επίσης το ιατρικό μας ιστορικό υπάρχει μόνο στο βιβλιάριο μας που βρίσκεται στο συρτάρι του σπιτιού μας.

Επίσης το υπάρχον φακέλωμα δεν είναι ενιαίο. Γνωρίζουν κάποιοι, κάποια κομμάτια μόνο της ζωή μας. Η ενοποίηση τους έχει μεγάλο κόστος που ως ένα μεγάλο βαθμό την αποτρέπει. Με την Κάρτα του πολίτη υπάρχει η δυνατότητα εύκολης πρόσβασης και αναζήτησης σε όλα τα δεδομένα του πολίτη από ένα μόνο σύστημα. Άρα μιλάμε για διασυνδεδεμένες βάσεις που θα συνθέτουν το πλήρες προφίλ των πολιτών.

Επίσης σε άλλες περιπτώσεις τα ίχνη των κινήσεων μας μπορεί μεν να καταγράφονται αλλά είναι σε χαρτιά, δηλαδή υπάρχουν δυσκολίες στην αναζήτηση και δεν είναι μόνιμα γραμμένα σε κάποια βάση δεδομένων όπως επιδιώκουν να  γίνει με την κάρτα.

Τέλος όσο φακελωμένοι κι αν είμαστε αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να φακελωθούμε ακόμη περισσότερο. Αντιθέτως να πολεμήσουμε να καταργηθεί και το λίγο φακέλωμα που υφίσταται σήμερα, όχι να πάμε οικειοθελώς να φορέσουμε ηλεκτρονικές αλυσίδες!

Κάποιοι άλλοι ισχυρίζονται: «Μα εγώ έχω καθαρή και διάφανη ζωή. Δεν με ενδιαφέρει εάν με παρακολουθούν»

Όσοι τα λένε αυτά ή δεν καταλαβαίνουν τον κίνδυνο, ή εθελοτυφλούν, ή σκόπιμα προσπαθούν να μας υπνωτίσουν.

Από την άλλη θα έλεγα ότι αυτή η φράση κρύβει μέσα της εγωισμό: Εγώ είμαι καλός άνθρωπος, κάνω μόνο καλά έργα, δεν είμαι σαν εσάς που θέλετε να κάνετε αμαρτίες οπότε ζητάτε τρόπους να κρυφτείτε. Εγώ είμαι ανώτερος πνευματικά άνθρωπος δεν είμαι σας εσάς τους παρακατιανούς που φοβάστε να φανερωθεί η ζωή σας.

Άραγε εσύ που τα λες αυτά, έχεις σκεφθεί ότι μπορεί στη ζωή σου να κάνεις κι εσύ κάποτε και σφάλματα; Έχεις σκεφθεί ότι μπορεί να κάνεις λάθη για τα οποία θα μετανιώσεις αύριο-μεθαύριο και θα ζητάς έναν πνευματικό για να τα εξομολογηθείς;

Γιατί τότε τα σφάλματα αυτά, τις επιλογές σου αυτές, που τότε τις θεωρούσες σωστές και σήμερα λάθος, να τις ξέρει εκτός από εσένα τον Θεό και τον πνευματικό σου και η βάση δεδομένων της Κάρτας του Πολίτη και μαζί με αυτήν και όποιος άλλος έχει νόμιμη ή παράνομη πρόσβαση σε αυτήν;

Πόσες φορές δεν έχουμε αλλάξει άποψη, επιλογές, συνήθειες στη ζωή μας; Εξ αρχής γεννηθήκαμε άγιοι και δεν μετανιώσαμε ποτέ για τίποτα στη ζωή μας; Όχι βέβαια. Η πνευματική ζωή είναι μια πορεία διαρκών πτώσεων και ανορθώσεων. Διαρκώς πέφτουμε και ξανασηκωνόμαστε. Γιατί αυτή την πορεία να την καταγράφει η Κάρτα του Πολίτη;

Για εσένα που δεν σε ενδιαφέρει να σε καταγράφουν, επειδή δεν καταλαβαίνεις τους κινδύνους, άκου 2 παραδείγματα κακής χρήσης των στοιχείων αυτών:

Με την κάρτα αγορών που επιδιώκουν να έλθει  από τον Μάϊο καταγράφονται οι αγορές που κάνουμε από τα καταστήματα. Άρα κάπου-κάποιος επιδιώκουν να ξέρει τι φαγητά αγοράζουμε, και από πιο κατάστημα. Αυτός ο κάποιος δεν μπορεί να πουλήσει αυτά τα στοιχεία σε ασφαλιστικές εταιρείες;

Είσαι έτοιμος αύριο-μεθαύριο να δεχθείς να μην ασφαλίζει η ασφαλιστική εταιρεία το παιδί σου; Με ποια πρόφαση; Μα από την κάρτα, έχοντας αποκτήσει νόμιμη ή παράνομη πρόσβαση στις αγορές σου, θέλουν να  βλέπει ότι όταν ήταν μικρό το παιδί σου, εσύ ο μπαμπάς, δεν του αγόραζες υγιεινές τροφές, οπότε τώρα έχει αυξημένο κίνδυνο να αρρωστήσει και έτσι μπορεί να χρειαστεί να πληρώσει υψηλά ασφάλιστρα.

  Άλλο παράδειγμα: Με την ηλεκτρονική συνταγογράφηση και την κάρτα υγείας, όλα τα φάρμακα, οι ιατρικές εξετάσεις, οι ασθένειες, ιαθείσες και μη, επιδιώκουν να είναι σε μια βάση δεδομένων. Συμπέρασμα; Ο ίδιος με τον προηγούμενο κίνδυνο. Εσύ που λες ότι δεν σε ενδιαφέρει να σε καταγράφουν είσαι έτοιμος να υποστείς και ρατσιστική διάκριση εις βάρος με το να μην σε προσλαμβάνουν, λόγω της καταναλωτικών σου συνηθειών, λόγω του ιατρικού σου ιστορικού; Ή τότε θα χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο και θα λες «στερνή μου γνώση να είχα πρώτα;»

Δεν μπορούμε να φανταστούμε αγαπητοί μου ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στη ζωή μας από την καταγραφή της συμπεριφοράς και της δραστηριότητάς μας. Ότι και να πούμε  σήμερα θα είναι λίγο σε σχέση με το τι θα δούνε τα μάτια μας εάν εφαρμοστεί ένα τέτοιο σύστημα. Κατά τη γνώμη μας αλλάζει ο αξιακός κώδικας της κοινωνίας μας. Ανατρέπονται βασικές ηθικές αρχές πάνω στις οποίες έχει χτισθεί αυτή η κοινωνία.

Κλείνοντας θα ήθελα να δούμε ορισμένους κινδύνους που καταγράφει ο κος Μαντζούφας, Καθηγητής Νομικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης στο κείμενό του «Βιοπολιτική και Βιομετρία»:

·        Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να ανασυρθούν σε οποιαδήποτε στιγμή του βίου του ατόμου και να αποτελέσουν μεγάλο πρόσκομμα στην προσπάθεια του να αναπτύξει την προσωπικότητά του. Έτσι το άτομο εγκλωβίζεται σε μια εικόνα του παρελθόντος, από την οποία ενδέχεται να επιθυμεί να απομακρυνθεί και η οποία όμως, ακόμα τον καταδυναστεύει, στερώντας του κάθε αυθορμητισμό.

·        με την συνεχή επεξεργασία και δημοσιοποίηση γεγονότων από τα αρχεία, το άτομο έχει περιορισμένες δυνατότητες να μεταβάλει τις επιλογές του και να αξιοποιήσει ευκαιρίες που του παρουσιάζονται, καθώς ο φόβος της δημοσιογραφικής «υπενθύμισης» αρνητικών στιγμών του παρελθόντος, τον καθηλώνει στην απομόνωση.

·        Έτσι, το άτομο χάνει την δυνατότητα να αυτοπροσδιορίζεται κοινωνικά, να αναπτύσσει με το κοινωνικό του περιβάλλον σχέσεις που να εξαρτώνται από δικές του επιλογές, και να μην μετατρέπεται σε πληροφοριακό δεδομένο από τρίτα πρόσωπα.

Τι ισχυρίζεται ο κος Μαντζούφας με απλά λόγια;

Μας λέει ότι ο άνθρωπος χάνοντας την ιδιωτικότητά του μέσω της διαρκούς και ανελεούς παρακολούθησης του, που είναι δεδομένο ότι μπορεί να γίνεται με την ΚτΠ και θα γίνεται, τότε το άτομο παύει να αυτενεργεί.

Προκειμένου λοιπόν να επιβιώσει τροποποιεί την συμπεριφορά του, προσαρμόζεται, καλουπώνεται μέσα στα πρότυπα των παρακολουθούντων.

Αλλάζει στάση ζωής, τυποποιείται, απορρίπτει συνήθειες «μη αρεστές» και υιοθετεί συμπεριφορές που δεν είναι αποδεκτές από τον ίδιο, αλλά είναι αρεστές στο «σύστημα». Στο εκάστοτε σύστημα, το δημοκρατικό, το απολυταρχικό, το κρατικό, το παρακρατικό κ.ο.κ.

Που είναι σε αυτή την περίπτωση το αυτεξούσιο του ανθρωπίνου προσώπου; 

Που είναι η ελευθερία του, η αυτενέργειά του, ο αυθορμητισμός, η

δημιουργικότητα, η πρωτοτυπία; Όλα πάνε περίπατο.

Δεν ισχυρίζεται κανείς ότι αυτές είναι αυτόματες διαδικασίες.

Σήμερα ξεκινάνε με αθώο προσωπείο: εκσυγχρονισμός, εξάλειψη γραφειοκρατίας, εξυπηρέτηση του πολίτη.

Που καταλήγουν όμως; Ποιο είναι το τίμημα; Τι κόσμο θα παραδώσουμε στις επόμενες γενιές;

Όσοι υποστηρίζουν την ΚτΠ, μπορούν να σταθούν μερικά λεπτά και να αναλογιστούν την Ελλάδα, τον κόσμο σε λίγα χρόνια από σήμερα; Με την τεχνολογία του μέλλοντος;

Αυτή δεν είναι η τέλεια ηλεκτρονική φυλακή στην οποία προγραμματίζουν κάποιοι για να  ζουν «ελεύθεροι» οι ηλεκτρονικά μαρκαρισμένοι άνθρωποι;

-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΚΑΡΤΑ

-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ

-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ & ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ

-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ

-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ

-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


 Σας ευχαριστώ.
                                                                    -/-